Friday, February 25, 2011

Kahwin..................

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..........agak lama ye blog aku ni tak di update....bz sikit....ye ke??sikit je....hahaha....kali ni aku nak kupas sikit pasal kahwin....cewah..kupas you!! macam expert je...tak de la..ape yg buat aku tertarik dgn hal kahwin ni ialah...ramai dikalangan kawan2 aku dah mula menamatkan zaman bujang dan beralih masuk kezaman berkeluarga ye....abis2 sepupu aku je 3 orang kawin tahun ni...semuanya tu pulak kire pangkat adik sedara lagi...aku???bila???jgn tanya ok....lalalala.....
ape pun aku ucapkan selamat pengantin baru kepada yang telah dan yang akan mendirikan rumahtangga ye...semoga kekal hingga ke akhir hayat uolssss!!!!!

Ape pun kawin tu kawin jugak....tapi jangan lupe tanggungjawab uols ye....sebagai suami...tolong lah jadi suami yang bertanggungjawab...jagalah isteri2 korang tu dgn penuh kasih sayang ye....jgn sebelum kawin je sayang sana sayang sini....lepas kawin korang seksa zahir batin...cewah...macam bapak pengantin lak aku...hahahaha...yang isteri pulak...taat la pada suami ye...ikut la ape yg disuruh (yang baik aje ye) yang tak elok korang pelupuh je ngan penyapu...hahahaha...gurau....hmm...fullamak...dah macam kauselorrr gitooo....


Sekali lagi selamat pengantin baru dan semoga berbahagia ke anak cucu ye kepada semua yang akan kawin ye.....

1 comment: