Friday, December 31, 2010

Langkawi Part (II)

dalam part 1 kan aku ade kata hujan pada petang hari...ya...setibanya kami di chalet hujan terus turun dgn lebatnye...punya la frust sebab tak dapat mandi pandai...FYI pantai tu belakang chalet kitorang je..tapi apakan daya disebabkan kuasa alam kami akur aje lah...so...petang tu...kitorang just berehat je la dlm chalet tu...mlm pertama kami menginap di Grand Beach Motel Pantai Chenang....hmmmmm....


malam tu pulak kitorang gi cari satu restoran yg ade dlm peta kat pekan kuah...ape ek nama restoran tu aku pun dah lupe...


ni menu belum sampai semua....tapi pic masa semua makanan dah ade lupe nak ambik sebab dah sebok mencekik...cowi uols...huhu...so lepas kekenyangan kami bergerak semula ke pantai Cenang. Sebelum tido kami berjalan2 di sekitar Pantai Cenang..terasa macam tourist lak...rata2 semua pelancong luar je..huhuhu..
ok lah kat bawah ni antara gambar2 yang aku ambik masa kat sana...aku tak masukkan semua la sebab nanti korang menyampah lak kan....sebnrnya aku yg malas nak upload...huhuhu....

ni gambar kat belakang chalet masa malam...seronok gak jalan2 tepi pantai waktu malam...tenang je.....


bangun tido terus melompat pegi pantai....kecewa skali lagi sebab air surut...so tak leh mandi....sedey...



ni gambar aku kat Pantai Tengkorak....beach dia mmg cantik tapi masa kitorang gi tak de sape pun kat situ...menyeramkan siut...




                                                 ni lak kat Teluk Yu...saje je turun posing2...


               Langkawi Underwater World...Mahal nak mampos!!! better masuk Aquaria lagi puas hati....




Dlm Cable Car....muka cuak...naik satu gondola ngan couple arab...same2 mengucap2 sebab takut..Funny..

                                                   As usual...Tanjung Rhu....amat cantik....



 Ni pic kat jambatan gantung....masa ni kepala lutut dah gigil dah...sebab turun tangga byk sgt nak gi situ....


 Kat pool Hotel One Helang....penginapan kami pada malam ke-2...7tahun yang lepas aku gi hotel tu tak de pun welcome drink...rupe2nye dah tukar management...semakin maju...dan harganya juga......mahal mampos!!!
Last day b4 pulang kete sewa....mood dah tak ok balik sebab dah nak balik...


Ape pun Langkawi adalah salah satu tempat percutian yg aku gemari sebab......ape ek..??? sebab dia best lah..hahaha....harap2 lain kali dapat pegi lagi dan kalau nak pegi lagi aku nak naik flight je..penat tau uols drive....bosan..huhuhu.....

1 comment: