Tuesday, January 4, 2011

RUN FORREST RUN!!!

Selepas 27 thn hidup sebagai insan comel...eh salah...insan gemuk....baru lah aku dapat merasa makanan di BUBBA GUMP SHRIMP...eh betul ke nama kedai tu...saje je nak rasa best ke makanan kat sana...so masa we all jalan2 kat the curve ari tu kitorang pun terus la masuk ke kedai tu...seperti biasa tak tau nak order ape...so kitorang order je la ikut mana jari kitorang tunjuk kat menu tu....jgn tak tau masa blog ini ditulis aku sendiri dah lupe apa nama menu yg aku makan...hahaha....

so sementara tunggu makanan sampai si apis ni snap2 la gambar seperti di bawah....

     tgh2 pose tetiba ade "makhluk asing" lalu diluar....hahahaha...(paham2 sudehhh)..mula2 aku tak paham ape kegunaan signboard ni...lepas tu waiter tu bg tau RUN FORREST RUN maknanya kita tak perlukan apa2 dari waiter...sekiranya kita nak sumthin just flip signboard tu pada...

                                                                i got it....brilliant!!!!!




Nama air ni pun aku dah lupe....masa sedut air tu punya nikmat....huhu..bak kata kawan aku..."sampai kebiji"....biji ape ye..????

punye la unik kat BUBBA GUMP ni...pemukul ping pong pun dia letak atas meja...tapi meja pingpong tak de lak...mugkin untuk pukul lalat atau langau kot...so mari kite pose ngan pemukul bola pingpong ni....huhuhu

ape2 pun aku suka dalam kedai ni...terasa macam kat dlm citer2 omputeh tu...jadila kan...huhuhu

at last...sampai gak makanan aku....so slow ok..padahal org tak ramai punn...


 starter...tah ape nama tah bebola ni..yang penting ade jagung dlm dia.....sedap gak....dia serve dlm BALDI uolss!!! tekejut aku...nasib baik tak baldi plastik warna merah tu...hahaha


menu aku ni pun aku tak ingat ape namanye..chicken cajun kot...tah la....yg penting lepas makan ni aku tak leh bukak mulut aku sebab bau bawang...agaknye berapa bijik bawang la dia letak dalam tu...huhuuhu...
ape pun BUBBA GUMP is not my first choice untuk melantak....(pendapat peribadi ok!!!)

No comments:

Post a Comment